Et vanvittig foredrag som garantert gir dine ansatte og kolleger noe å samles om og snakke om!
Ønsker du et friskt og humoristisk underholdningsforedrag om salg, kommunikasjon og motivasjon under en konferanse, kick off, et jubileum, eller på et seminar? Da bør du gjøre deg klar for et foredrag du og dine medarbeidere sent vil glemme! Julius Tallulah (30) har nemlig tatt opp konkurransen med de profesjonelle foredragsholderne i næringslivet og byr på seg selv og sin faglige kompetanse på en måte som får alle andre til å blekne…
Man kan si mye om Julius Tallullah, men at han fascinerer og tar foredragstrenden på kornet er det ingen tvil om. Det er bare å glede seg til et helt særegent motivasjons- og kommunikasjonsforedrag - litt utenom det vanlige.
Julius Tallulah er en self made millionær - og ikke så rent lite stolt av det heller. Til daglig jobber han som bilselger og kommunikasjonsrådgiver - og som modell...(sier han selv da…) I en alder av 18 år blir han intervjuet av Dagens Næringsliv. Journalisten kommer i en Golf - og kjører hjem i en Mercedes Cabroilet...Julius mener penger er roten til alt godt, og at de som mener det motsatte - ikke har en krone selv. Som han sier: «Å spørre sjefen om ferie - er det verste du kan gjøre» Han snakker også om viktigheten av «ydmykhet» samtidig som han synger «Money, Money, Money».
Julius motto er følgende: «Du vet du er populær når folk du ikke kjenner hater deg»
Med en provoserende selvsikkerhet få har sett maken til lærer Julius villig bort sine vanvittige og hysteriske triks om hvordan man smalltalker, håndterer uforståelige dialekter, kommuniserer med kunden fra helvete, bruker nonverbale teknikker, selger hva som helst til hvem som helst, bruker humor som våpen – og han viser hvordan man frir til sin utkårede. Med andre ord: Julius har klokketro på sine egne evner og nyskapende tanker om hvordan man oppnår suksess, uansett hva man ønsker seg i livet. Han mener for eksempel at det er helt legitimt å oppsøke kunder på juleaften, fordi man som selger tross alt lever av at kunden sier «ja».
Foredraget har en varighet på ca 45 minutter, og tilpasses alltid bedriften i tett dialog med kunden i forkant.